Offpage faktory webu

Odkazový profil

Stávající odkazový profil může hodně pomoci, ale také ublížit. Ukazuje vyhledávačům, jak moc jsou služby populární, zajímavé nebo profesionální. Čím více je web odkazován z relevantních zdrojů, tím má větší autoritu. Stejně tak, ale dokáže ublížit v případě špatné manipulace nebo zlé vůle.

Ideální stav je, když počet odkazů z různých typů zdrojů plynule narůstá. Všechny zdroje jsou kvalitní z hlediska relevance i autority a posilují pro nás zajímavá klíčová slova. Přes tyto odkazy (linky) přicházejí připravení zákazníci a rychle konvertují. Na web nevedou žádné špatné odkazy a web neodkazuje nikam, kam by neměl. Krásná představa. Tento stav však vyžaduje mnoho práce.

Linkjuice

Linkjuice je jednoduše podpora jednotlivých stránek webů mezi sebou. V perfektně optimalizovaném webu jsou všechna důležitá klíčová slova, témata i kategorie nastavena tak, že se veškerý obsah navzájem neomylně podporuje.

K tomuto cíli však vede dlouhá cesta. Cesta poznání a cesta úprav. Upravujeme interní odkazy, podpůrná slova, témata i odkazový profil. Přistupujeme k tomu jako při logistické distribuci zdrojů. Na všechny se musí dostat co nejefektivnějším způsobem.

Naše cesta… nebo dálnice.

SWITCH MATRIX

Linkbuilding

Po předchozím průzkumu odkazového profilu již víme kolik máme „cizích“ zdrojů, jak jsou kvalitní i jak se tvoří. Většinou tento stav není ideální. Možná je vhodné říci, že téměř nikdy není ideální a když se k tomu stavu blíží, vždy je co zlepšovat.

V linkbuildingu upravujeme stávající profil (opravy chybných odkazů, cílení, podpora klíčových slov). Zříkáme se „špatných sousedů“ a odstraňumeme naše vlastní doporučení na nekvalitní cíle. Pak začínáme tvořit. Získáváme odkazy ze zdrojů, které potřebujeme a cílíme je na místa, kam je potřebujeme. Kreativita a komunikativnost o tom je linkbuilding

TECHNICKÉ – ONPAGE SEO
OBSAHOVÝ MARKETING