Jednorázové analýzy a audity stránek

Co můžete očekávat od jednorázové spolupráce? Vypracujeme požadované analýzy a rozbory stránek dle potřeb vašeho webu. Jejich zapracování povede k lepšímu výkonu stránek ve výsledcích vyhledávání, navýšení relevantní návštěvnosti stránek se zachováním konverzního poměru webu. S ohledem na obor a potenciál stránek je naším cílem také zvýšení konverzního poměru.

Jaké analýzy pro vás můžeme zpracovat?

SEO audit webových stránek

  • Rozbor webové prezentace z hlediska onpage a offpage faktorů.
  • Dokument s výpisem chyb, které webová prezentace obsahuje.
  • Důvody, proč by měly být tyto chyby opraveny.
  • Odůvodnění doporučených změn.
  • Návrh vhodného řešení těchto nedostatků.

Analýza klíčových slov

  • Rozbor webové prezentace z obsahového hlediska využití klíčových slov.
  • Dokument se souhrnem klíčových slov, které by měly být použity na vašem webu vzhledem k oboru a konkurenci.
  • Propojení struktury webu s obsahem.
  • Případná doporučení na tvorbu nového obsahu na stávajících stránkách nebo tvorbu zcela nových cílových stánek.
  • Odůvodnění implementace.
  • Návrh vhodného zapracování doporučených změn do struktury webu.

Strategie linkbuildingu

  • Zhodnocení stávajícího odkazového profilu stránek.
  • Definice cílové skupiny.
  • Návrh vhodných linkbuidlingových aktivit a doporučení z offpage hlediska.
  • Doporučení konkrétních návštěvnostních kanálů.
  • Rešerše vhodných zdrojů ke spolupráci.

Analýza návštěvnosti stránek

  • Kontrola správnosti nastavení analytických nástrojů.
  • Průzkum relevance návštěvnosti.
  • Vyhodnocení návštěvnostních dat z různých pohledů.
  • Odhalení sezónnosti a trendů návštěvnosti stránek.
  • Společné stanovení cílové skupiny stránek.
  • Chování návštěvníků na vašem webu.
  • Vyhodnocení problémů stránek z pohledu chování uživatelů s doporučením na změny.

Analýza konkurence

  • Vyhodnocení až 5 online konkurentů.
  • Analýza odkazového profilu webu klienta a konkurence.
  • Zhodnocení možností klientského webu oproti webovým prezentacím konkurence.
  • Návrh aktivit vedoucích k získání konkurenční výhody.

Analýza použitelnosti webu

  • Analýza stránek z hlediska použitelnosti pro uživatele.
  • Odhalení hlavních nedostatků stránek z uživatelského pohledu.
  • Návrh priorit a doporučení vhodných řešení.

Mám zájem o zpracování analýz