Dlouhodobá SEO spolupráce

Co si představit pod dlouhodoubou spoluprácí v SEO? Průběžná spolupráce při optimalizaci stránek pro webové vyhledávače je klíčová. SEO (včetně práce na offpage) je průběžná činnost, protože online marketing je velice proměnlivé prostředí.

Vyhledávače mění algoritmy posuzování webů, konkurenční společnosti neustále vylepšují svou viditelnost a mnoho dalšího.

SEO a analytika

Zhodnocení webové prezentace z analytického hlediska

Linkbuilding

Získávání kvalitních zpětných odkazů

Copywriting

Texty, které sedí

UX

Pro uživatele použitelný web

Jak funguje dlouhodobá spolupráce v oboru optimalizace pro vyhledávače?

Organická návštěvnost, tedy návštěvnost z přirozených výsledků vyhledávání, patří mezi důležité zdroje potencionálních zákazníků. Aby byl tento zdroj skutečně vytěžován, předchází tomuto stavu mnoho práce ze strany naší agentury i ze strany našich klientů. Připravují se vstupní stránky, obsah ve všech formách, monitorují a upravují se offpage faktory a provádí se mnoho dalších činností, které po prvních několika měsících vedou k rostoucímu počtu splněných cílů.

Optimalizace stránek pomůže zviditelnit vaši nabídku na internetu a přivést tak relevantně zacílené a potenciální zákazníky, a tím plnit stanovené cíle projektu.

Google i Seznam registrují úpravy stránek se zpožděním měsíců, a proto je vhodné na jejich úpravách i získávání zpětných odkazů pracovat dlouhodobě a kontinuálně.

Dlouhodobá spolupráce zahrnuje

  • Zpracování vstupních analýz – SEO rozbor z hlediska onpage i offpage a analýzu klíčových slov.
  • Konzultace zapracování doporučených úprav s dodavateli technického řešení. Kontrola správnosti zapracování těchto změn.
  • Zhodnocení návštěvnosti stránek a sledovaných metrik webu z analytického hlediska.
  • Návrh linkbuildingových aktivit, tedy získávání kvalitních zpětných odkazů a jejich realizace.
  • Informování klienta o změnách v algoritmech vyhledávačů.
  • Návrh a nastavení výkonové spolupráce.
  • Průběžné vyhodnocování návštěvnosti a dalších sledovaných metrik webových stránek.
  • Copywriterské služby – tvorba nového obsahu stránek, jež na webu uživatelům chybí, copyediting, tedy úprava stávajícího obsahu, který je třeba doladit.
  • Pravidelné měsíční reporty.
  • Odstranění BANU, v případě, že si jej web v minulosti vysloužil propagačními praktikami, které byly v rozporu s technikami akceptovanými vyhledávači.

Mám zájem o dlouhodobou spolupráci